• פורסם ב-14.12.2023

שימוש בטכנולוגיית NATROX הוביל לריפוי פצעים בשוקיים אצל מטופלת שהתמודדה איתם ללא הצלחה במשך כשנתיים!

לאה (שם בדוי) מטופלת בת 72 עם מחלות רקע, סבלה במשך שנתיים מפצעים קשיי ריפוי בשוקיים, כאבים ברגליים והתקשתה בתפקוד היומיומי. במהלך השנתיים, לאה טופלה על שטיפות, הרטבות, חבישות לחץ וניקוז לימפטי אולם כל אלו לא הטיבו עם מצבה ולא נצפה שיפור. הפצעים של לאה "נתקעו" ולמרות כל הטיפולים שקיבלה הפצעים לא התקדמו לכדי ריפוי. רופא המשפחה של לאה המליץ לה על טיפול חדשני בחמצן מקומי באמצעות טכנולוגיית NATROX, הטיפול ניתן על ידי שירות מרפא לפצע- רופאים ואחיות מומחים לטיפול בפצע המגיעים עד הבית, השירות ניתן ללא עלות למבוטחי קופות כללית, לאומית ומכבי, ניתן גם להזמין באופן פרטי.                                הצוות המקצועי של מרפא לפצע ביצע הערכה הקלינית ואובחן פצע קשה ריפוי בדרגה 3, עם כמות הפרשות בינוניות וסימני מסרציה. ללאה נבנתה תכנית טיפול הוליסטית ואישית בהתאם למחלות הרקע תוך כדי מתן הדרכה וליווי גם לבני משפחתה. הטיפול התבצע בבית של לאה, מבלי שתצטרך להגיע למרפאה, ובכך נמנע ממנה סבל וטרטור מיותרים.

טכנולוגיית נטרוקס הינה מערכת ניידת לטיפול בחמצן מקומי ולחות ישירות למיטת הפצע 24/7, וכל זאת במטרה לספק לפצע מקור אנרגיה העוזר לצמיחת רקמה חדשה. טכנולוגיה זו מאפשרת לפצעים "תקועים" שאינם מחלימים להתקדם לריפוי. המערכת כוללת צינורית חמצן וממברנה שהונחה על מיטת הפצע של לאה, מעל הממברנה הונחה חבישה ייחודית שספגה את ההפרשות מן הפצע. החבישה והצינורית הוחלפו כל יומיים או שלושה על ידי אחות פצע שהגיעה לביתה של לאה, בהתאם למידת הצורך. בנוסף בוצע מעקב לפצע באמצעות מערכת ניהול Ekare . באמצעותה מתבצע צילום ואנליזה של מדדי הפצע ומצב הרקמות בשלושה ממדים, כך שהמעקב, הבקרה והתיעוד אחר התקדמות הטיפול של לאה היה רציף ותמידי.

הטיפול בפצעים נמשך כחודשיים, במהלכן לאה החלה להרגיש הקלה בכאב, חל שיפור ניכר והפצעים ברגליים החלימו לחלוטין, זאת לאחר שנתיים של ניסיונות טיפול טרם הטיפול בנטרוקס.

טכנולוגית נטרוקס נבדקה במחקרים ועל קבוצות של מטופלים וזכתה לאישור ה- FDA לטיפול בפצעי ניתוח שאינם מתאחים, פצעים שנוצרו עקב כף רגל סוכרתית, כיבים שמקורם באי ספיקה ורידית, פצעי טראומה, ועוד. טכנולוגית נטרוקס נמצאת בשימוש בארץ מספר שנים, היא נוסתה במחקר ישראלי שנעשה על ידי מכבי שירותי בריאות והוכח כסוגר פצעים בצורה משמעותית ואף מצמצם מגוון סוגי פצעים.

ניתן לקבל את הטיפול ללא עלות למטופלים בקופות החולים  כללית, מכבי ולאומית

רוצים לקבל מידע נוסף ולדעת האם NATROX מתאים לטיפול גם בפצע שלכם? התייעצו עם הצוות הרפואי מקצועי של מרפא לפצע 08-3760017

הטיפול ב- NATROX יגיע אליכם עד הבית וילווה ע"י צוות רפואי מקצועי של מרפא לפצע להשארת פרטים >> לחצו כאן