• פורסם ב-10.02.2022

פצעים קשיי ריפוי הם פצעים שאינם מחלימים בצורה טבעית ורגילה כמו פצעים אחרים בזמן סביר של מספר שבועות. מדובר בפצעים המאפיינים בדרך כלל אנשים מבוגרים בגיל השלישי אשר יש להם מחלות רקע שונות. שירות "מרפא לפצע" הוקם כדי לעזור למטופלים ולמשפחותיהם להתמודד עם פצעים קשיי ריפוי.

כמה מילים על פצעים קשיי ריפוי ופצעי לחץ

כ- 3 – 4 אחוזים מהאוכלוסייה בארץ סובלים מפצעים שתהליך הריפוי שלהם ממושך מאוד או נעצר, ביניהם פצעים כתוצאה מניתוח, פצעים על רקע אונקולוגי, פצעי סוכרת, כיבים עורקים וורידיים, פצעי לחץ ועוד. השכיחות של פצעים קשיי ריפוי והתוצאות החמורות שלהם יוצרים בעיה קשה מאוד. בין היתר יש להם השלכות ממושכות מבחינת אשפוזים, טיפולים מיוחדים וקטיעות, וכמו כן הם משפיעים מאוד על המשפחה של המטופל ועל מצבו החברתי. מדובר בפצעים שאינם נסגרים, מריחים רע, מזוהמים, מפרישים ועלולים אפילו לסכן את החיים.

סל שירותים מגוון

"מרפא לפצע" מבית R-CURE MEDICAL מציעה סל מגוון של שירותים עד הבית עבור הסובלים מפצעים קשיי ריפוי. עם הפנייה אלינו מבוצעים אבחון וייעוץ טלפוני ראשוני ונבדק האם וכיצד אפשר לסייע למטופל. בנוסף, אנו לוקחים את ההיסטוריה הרפואית של המטופל ואת הרקע הכללי, כמו מי שמטפל בו כרגע, מקום הטיפול, מצב תזונתי, תרופות ועוד.

במידה וניתן לעשות טיפול בבית הרי שקיים יתרון גדול לסביבה בטוחה ומוכרת, ואנו אכן מגיעים לתת טיפול ביתי המתחיל בבדיקה ראשונית ובשיחות עם האנשים המטפלים באדם על מנת לקבל תמונה מלאה, כגון סדר היום שלו, מי המטפל העיקרי, מהי מידת ההיענות לטיפול והיבטים אחרים. בשלב הבא מתחיל הטיפול בו נעזרים בין היתר בחבישות מתקדמות המגיעות מהיצרניות הטובות בעולם. החבישות מכילות חומרים התורמים לקידום ריפוי הפצע. בתוך כך אנו מתאימים את סוג החבישה לסוג הפצע מבחינת החומרים שהיא מכילה, כמו יוני כסף הנלחמים בזיהומים, שטיפה עם נוזלים מיוחדים להסרה וניקוי מושבות חיידקים, וכדומה.

שימוש בידע ומכשור רפואי מתקדם

בשנים האחרונות חלו התפתחויות משמעותיות בטכנולוגיות ובידע הרפואי הזמין בתחום. כיום ניתן למנוע פצעים קשיי ריפוי ולקדם את ההחלמה שלהם באמצעות מודעות ושימוש בכלים מתקדמים, כמו טיפול בלחץ שלילי, טיפול בחמצן מקומי, מזרונים וכריות ייעודיים לפצעי לחץ, מערכת EKARE לצילום ובקרה אחר פצעים, הטרייה ועוד. בנוסף לכך חברתנו מספקת ייעוץ מקצועי לבחירת אביזרים לטיפול ומניעת פצעי לחץ וכן הדרכות והנחיות לביצוע שינויי תנוחה. חשוב להדגיש כי הטכנולוגיות הרפואיות והידע הרב מהווים תנאי ובסיס לטיפול בפצעים קשיי ריפוי. זהו טיפול ממושך ומורכב המחייב שיתוף פעולה וסבלנות מצד המטופל, הצוות שלנו ובני המשפחה.

ראיה מקיפה של פצעים קשיי ריפוי

כאמור, "מרפא לפצע" הוא שירות שניתן על ידי חברת R-CURE MEDICAL אשר לה יותר מ- 10 שנים של ניסיון עם טכנולוגיות מתקדמות למניעת פצעים קשיי ריפוי וטיפול בהם. אנו מביאים ראיה מקיפה של התחום ומספקים את השירות לאור פניות רבות של מטופלים ובני משפחותיהם הנדרשים לתמיכה ולערך המוסף שביכולתנו לתת עם הניסיון, הידע, המסירות והזמינות של טכנולוגיות וציוד. את השירות אנו מספקים באופן פרטי ולעיתים גם באמצעות חלק מקופות החולים. לאורך השנים קיבלנו מכתבי תודה והערכה רבים על המסירות, ההשקעה והשירות האיכותי, ואנו מזמינים גם אתכם להיעזר בנו.

ליצירת קשר באתר לחצו כאן או חייגו 8034*.