• פורסם ב-04.06.2024

יוני 2024

 

ריפוי פצעים בבית אפשרי עבור פצעים קלים, שטחיים ולא מזוהמים, אולם מטופלים המוגבלים בתנועותיהם או מרותקים לתנוחה אחת נמצאים בסיכון לפתח פצעים קשים ומורכבים אשר הריפוי מהם אורך זמן רב ועלול להוביל לאשפוז בבית החולים. מרפא לפצע מציעה מענה למטופלים מרותקים או מוגבלים בתנועותיהם למניעה וטיפול בפצעי לחץ – בנוחות בבית, ללא אשפוזים מיותרים, בסביבה הכי נוחה שיש.

 

טיפול בפצעים קשיי ריפוי – בבית

פצעי לחץ הם פצעים שנוצרים על העור כתוצאה מלחץ ממושך על אזור מסוים. הם נפוצים בקרב אנשים הסובלים ממחלות כרוניות או בקרב מטופלים המוגבלים בתנועה.

אם לא נזהרים ונמצאים בקבוצת סיכון, עלולים לפתח פצע קשה ריפוי! חשוב שתדעו שפצע לחץ קשה לריפוי ניתן לטיפול. ניתן להגיע איחוי מלא של הפצע זאת בליווי של צוות מקצועי המסייע ומנחה אתכם לטיפול הנכון, בנוחות בביתכם או בבית המטופל וזאת תוך מניעה של פצעים חדשים.

טיפים למניעת פצעי לחץ:

  • החלפת תנוחה – חולים המרותקים למיטה או לכיסא חייבים לשנות תנוחה לפחות אחת לשעתיים.
  • בדיקת העור: במיוחד באזורים רגישים כמו עקבים, ישבן וכתפיים. חפשו סימני אדמומיות, נפיחות או פצעים.
  • שמירה על עור יבש
  • תזונה נכונה – תמיד חשובה למניעה ולבריאות כוללת

אם המטופל לא מקפיד על שינוי התנוחה והעור באזורים הרגישים מתחיל להיות אדמומי, אם אזורי הלחץ נמצאים בלחות – המטופל נמצא בסיכון גבוה להתפתחות פצעי לחץ.

 

מעוניינים למנוע פצעי לחץ? מגוון רחב של מוצרים מבית ארקיור מדיקל מחכים לכם עכשיו באתר >>> לחצו כאן

 

מדוע חשוב להיות מלווים בצוות מקצועי?

למרות שניתן לרפא פצעים רבים בבית ולמנוע פצעי לחץ באמצעות טיפים פשוטים ושמירה, חשוב לפנות לצוות מקצועי במקרה והתפתח פצע לחץ. רק צוות מקצועי יידע לתת מענה 360 מעלות לפצע הקיים וזאת תוך מניעה של פצעים חדשים. הליווי משרה ביטחון בקרב המטופלים ומסייע במענה רפואי וטיפולי נכון לטיפול בפצע.

 

חשוב שתדעו!

פצעי לחץ לא עוברים מעצמם וחייבים לתת להם מענה, הם מהווים סבל ופגיעה

באיכות חיי המטופל ועלולים להחמיר.

 

כיצד מרפא לפצע עובד?

מטופלים אשר פיתחו פצעי לחץ או נמצאים בסיכון פונים למוקד מרפא לפצע, צוות מקצועי מגיע ומסייע למטופלים הסובלים מפצעי לחץ מוביל את הפצעים לריפוי ומשפר משמעותית את איכות חייהם של המטופלים.

הצוות מאבחן את סוג הפצע ובונה תכנית טיפול מותאמת למטופל ולמצבו, במקרה של פצעים מורכבים במיוחד הצוות יודע לזהות ולתת מענה מידי תוך מניעת סיבוכים כגון זיהומים, נמק או פגיעה בעצבים. בנוסף לכל הצוות המקצועי יודע לתת מענה והדרכה לכל בני המשפחה והמטפלים על מנת למנוע חזרתם של הפצעים הקשים, זאת תוך תמיכה וטיפול מניעתי.

 

מרפא לפצע, מבית ארקיור מדיקל, מלווה אלפי משפחות כבר עשרות שנים ונותנת מענה מקצועי ומסור למגוון רחב של מטופלים שבוחרים להחלים ולזכות באיכות החיים המגיעה להם.

הידעתם? קיימת זכאות למוצרי שיקום וניידות בכל קופת חולים

חברת אר-קיור מדיקל זכתה במכרז לאספקת מוצרים בקופות החולים והיא פועלת בהתאם לדרישות משרד הבריאות השירות האספקה הינו שירות ארצי הניתן בכל חלקי הארץ לפרטים נוספים לחצו >>>

 

 

ריפוי פצעים בבית ומניעת פצעי לחץ אפשריים באמצעות טיפים פשוטים ותשומת לב רבה.

  • לתזונה משלימה לטיפול בפצעי לחץ – לחצו כאן
  • להשכרת מערכת טוטו לשינוי תנוחה לטיפול בפצעי לחץ – לחצו כאן
  • לרכישת מערכת טוטו לשינוי תנוחה לטיפול בפצעי לחץ – לחצו כאן

עם זאת, חשוב לפנות לצוות מקצועי שיידע לתת מענה מורחב לצרכים שלכם תוך התאמה אישית >>>

 

עוד על מרפא לפצע – לחצו כאן

חשוב לדעת! טיפול לא מדויק ומלא בפצע עלול לגרום להתדרדרות רפואית מהירה

למידע נוסף והתייעצות ללא עלות חייגו עכשיו לצוות הרפואי מקצועי של מרפא לפצע >>> 08-3760017

או

לחצו כאן להשארת פרטים לחזרה