• פורסם ב-10.06.2024

"אם רק הייתי יודעת שתוך חודש וחצי אחד אפשר לרפא את הפצעים שלי, מזמן הייתי פונה אליכם ולא סובלת במשך חודשים"

אורנה בת 70, נשואה, אמא לשלושה ילדים וסבתא לעשרה נכדים, מאובחנת יותר מעשור באי ספיקה ורידית, התסמינים מהם היא סובלת כוללים בעיקר כאב, תחושת כבדות ברגליים, נפיחות, לחץ וגרד לסירוגין. לאורך השנים אורנה הצליחה לנהל שגרת חיים לצד המחלה, לעבוד במשרה מלאה, לתפקד כאם ולבלות עם נכדיה.

לאחרונה התפתחו פצעים בשוק של אורנה, בצד שמאל, פצע אחד בחלק הפנימי ופצע נוסף בחלק החיצוני. אורנה פנתה לרופא המשפחה והחלה טיפול באמצעות משחה, הטיפול לא עזר ואף התדרדר- הפצע הזדהם. אורנה טופלה במשחות נוספות ובנוסף גם קיבלה  טיפול באוזון שגם הם לא הטיבו במצבה. מצבה הרפואי של אורנה המשיך להתדרדר, הכאבים החריפו, הפצעים הפרישו נוזל, בצקות הופיעו על רגליה, היא החלה לצלוע והתקשתה מאוד בהליכה ונאלצה להיעזר בהליכון כדי לנוע וללכת בבית.

המצב הרפואי נתן את אותותיו גם על מצבה הנפשי של אורנה, הכאב, הסבל, חוסר היכולת לתפקד גרמו לה להיות מרותקת למיטה ולבית, מאישה נמרצת ופעילה היא הפכה להיות מיוסרת, נתמכת וסיעודית, חוסר היכולת לשחק עם הנכדים ובעיקר הייאוש מהפצעים התקועים, הפצעים שלא מחלימים וניסיונות הטיפול הרבים במשך שבעה חודשים שלא הטיבו עימה ולא שיפרו את מצבה גרמו לה לתסכול וייאוש רב.

טיפול אישי שמגיע עד הבית!

אורנה פנתה לשירות מרפא לפצע – רופאים ואחיות מומחים לטיפול בפצע המגיעים עד הבית. הצוות הרפואי מקצועי של מרפא לפצע ביצע הערכה קלינית, אובחנו שני פצעים, מזוהמים וקילוף בעור.

צוות הרפואי של מרפא לפצע בנו   לאורנה תכנית טיפול הוליסטית ואישית בהתאם למחלות הרקע ותוך כדי מתן הדרכה וליווי גם לבני משפחתה. הטיפול התבצע בבית של אורנה, מבלי שתצטרך להגיע למרפאה ובכך נמנע ממנה סבל וטרטור מיותרים.

תכנית הטיפול של אורנה, כללה ביקור בבית של אח מומחה לפצעים שלוש פעמים בשבוע, כשבשלב הראשון הטיפול התמקד בזיהום ומניעת התפשטותו, באמצעות אנטיביוטיקה, שטיפות וחיטוי הפצעים ושימוש בחבישות מתקדמות אנטיבקטריאליות לטיפול בפצעים. בהמשך הטיפול התמקד בטיפול בטכנולוגיה חדשנית של טיפול בחמצן מקומי  NATROX.

טכנולוגיית נטרוקס הינה מערכת ניידת לטיפול בחמצן מקומי ולחות ישירות לפצע 24/7, וכל זאת במטרה לספק לפצע מקור אנרגיה העוזר לצמיחת רקמה חדשה. טכנולוגיה זו מאפשרת לפצעים שאינם מחלימים להתקדם לריפוי. המערכת כוללת צינורית חמצן וממברנה שהונחה על הפצע של אורנה, ומעל הממברנה הונחה חבישה ייחודית שספגה את ההפרשות מן הפצע. החבישה והצינורית הוחלפו כל שלושה על ידי אחות פצע שהגיעה לביתה של אורנה. בנוסף, המעקב והבקרה על התקדמות הטיפול נוהלו באמצעות מערכת ניהול Ekare . במערכת זו מתבצע צילום ואנליזה של מדדי הפצע ומצב הרקמות בשלושה ממדים, כך שהמעקב, הבקרה והתיעוד אחר התקדמות הטיפול של אורנה היה רציף ותמידי.

תוך חודש וחצי בלבד הפצעים נעלמו ונסגרו

הטיפול בפצעים של אורנה התקדם ואיתו הגיע השיפור המיוחל, אורנה החלה להרגיש הקלה בכאבים וחל שיפור ניכר, הפצע החיצוני החלים ונסגר תוך 4 שבועות, והפצע השני תוך 6 שבועות.

תוך חודש וחצי אורנה חזרה לחייך, הכאבים נעלמו והיא לא הזדקקה יותר להליכון, הפצעים נסגרו והטיפול הסתיים.

הטיפול בטכנולוגיית נטרוקס ניתן ללא עלות למטופלים בקופות החולים  כללית, מכבי ולאומית או באופן פרטי.  הטיפול ב- NATROX יגיע אליכם עד הבית וילווה ע"י צוות רפואי מקצועי של מרפא לפצע להשארת פרטים >> לחצו כאן

 

רוצים לקבל מידע נוסף ולדעת האם NATROX מתאים לטיפול גם בפצע שלכם? חייגו עכשיו לשיחת ייעוץ ללא עלות  08-6386424